Sunday, November 8, 2009

3Hari di Melaka...

Salam...Hari ni merupakan hari ketiga aku kat Melaka...So, aku dah nak pulang ke tempat asal ku Kota Tinggi, Johor...Tujuan aku datang kat sini just nak ambil barang- barang aku je memandangkan pengursusan aku kat sini dah habis...Lepas ni dah susahlah aku nak dapat online free lagi...Bagi sesiapa yang nak menghubungi aku carilah aku kat my phone number 0177110048..Maybe lebih senang kot..

So, esok bermula kembalilah karier aku sebagai seorang penganggur...Hahahahahaha...Ni yang bosan ni tak tau dah nak wat ape kat rumah tu...Huhu..

Aku datang ke Melaka dengan adik sedara aku, saje ajak xdelah boring sangat drive sorang- sorang..bukan dekat dari Kota Tinggi ke sini, 5jam jugak pe....Pasni aku pun tak tau sama ada nak teruskan main band atau tak..Maklumlah budak- budak band semua duduk jauh- jauh..Yang dekat pun drummer aku jek..Tu pun kat Skudai,JB..

Hari tu drummer aku ade call, dia ajak aku join band dia kat JB, tapi entahlah sejak peristiwa hari tu aku macam dah malas nak pegang gitar lagi..Entahlah hati ni masih sakit kot...Baru- baru ni aku dapat tau lagi tentang perkara yang menyakitkan hatiku..Adelah orang kate aku ni xfaham time mak member aku tu masuk wad, dah habis selidik rupanya mak dia masuk dah lama cume dia je yang baru tau, mak dia dah sihat pun..Tapi nak wat cam ne, biarlah yang penting dia bahagia...Aku dah malas nak ambil port pasal benda ni...

Sekejap lagi aku dah nak pulang ke Johor..Harap aku dapat tiba dengan selamat...Korang semua doa-doakanlah aku k....Oklah aku dah nak bersiap ni...Jumpe lagi di post yang akan datang k..Harap korang semua sentiasa gembira k....ok salam n bye2...

No comments:

Post a Comment