Tuesday, November 3, 2009

Kepahitan Bagi Ku...

Salam...Tujuan aku coret kat blog ni sebab nk luahkan rasa sakit hati aku...3November, aku dan dak- dak band aku dah rancang nak wat tour kat JB..Planning awal memang cantik nak mampos...Drummer aku yang kat JB pun dah ok, kire dia tunggu dari sane jelah kan, aku pun dah deal ngan member aku yang kota tinggi nak jamming kat sane...member aku pun settlekan lah bahagian tu siap kumpul crowd lagi kat sane...

Nak pendekkan crite, malam tu awalnye semangat aku berkobar- kobar nak ke JB, lagipun terlanjur nak bawak amp ngan gitar aku ke Kota Tinggi terus jelah tinggal kat umah, tapi malangnya tiba- tiba ade satu problem bagi aku, member aku punya mum masuk wad, dia merangkap basis aku, dah lah asal orang Kedah...jauh tu, anak tunggal lak tu...

Nak tahan pun xbest, aku dah serba salah coz member yang kat Kota Tinggi dah settlekan sume untuk tour kitorang kat sane...Cancel kang segan, tapi nak wak cam ne, kate orang mcam mane susah sekali pun family tetap 1st....So, aku terpaksa berdepan dengan KEBENGANGAN, KEPAHITAN, KESEGANAN dan pape jelah yang bagi korang kna ngan problem aku ni...

So kali ni cancel semua angan -angan nak wat TOUR kat JB...Aku pun dah malas nak pikir benda ni lagi...Ade rezki nanti adelah, tapi aku rase macam xde dah...Member aku tu pun dah balik kedah dah pun, aku nak halang dia pun xboleh, coz ari ni nasib dia jadi cam tu, mane tau esok lusa aku pulak yang kena, so aku lebih rela tahan muka yang bengang ni..Aku arap ni satu pengajaran bagi aku..Okeylah ngantuk pulak mate aku...
Tido dulu k..Salam Bye...

2 comments:

  1. hurm sabo je....
    benda nk jadik bkn kite tahu kan...huhu

    i.allah nnt ade rezeki lg...

    ReplyDelete
  2. everything happen ade hikmahnye.=)

    ReplyDelete