Monday, December 28, 2009

Ke Melaka n Shah Alam....

Salam...Hari ni masuk hari ketiga aku di Melaka..Jap lgi aku on da way nak balik ke Kota Tinggi..Dalam masa aku di Melaka, aku dapat khabar yang mak usu aku masuk hospital..Sebelum ni memang dia sakit, tapi xsangka plak boleh samapai masuk ke hospital..Balik dari Melaka ni, aku n yang lain2 terus nak ke hospital nak melawat dia.. Aku datang ke Melaka pun bukannya nak enjoy tapi nak hantar cousin aku masuk UiTM Shah Alam..Semalam hari pendaftaran dia (27 Disember, Ahad).. Aku ke sane dapat gak kenangan pahit, time nak balik semalam kitaorang sesat kat KL, dah lah aku xpenah drive kat sane..Agak kusut jugaklah...Nasib baiklah aku ni bukan yang penyegan, kalau tak matilah aku..Nasib baik ade driver teksi nak tolong..Hahahahahahaha..Pahit2..Huhuhuhuh....Sebelum bertolak balik ni aku ingat nak ke Anjung Technology tempat aku wat kursus dulu.Nak settlekan hutang aku kat situ..Hahahahahaha, xdelah nak amik sijil aku je kat situ, xkan blajar pnat2 tapi nak biar cam tu lak...Oklah pagi- pagi cam ni malas nak taip bnyak2. Ok doakan aku selamat sampai ke Kota Tinggi..k, salam....

No comments:

Post a Comment